jueves, 10 de mayo de 2012

La tornada a TUI COMMUNITY



Quan vaig acabar el curs, n'Estela i jo vam acordar fer wwoofing amb na Robina, una de ses profesores des curs que és internacionalment coneguda. Vam pensar que seria una bona ocasió d'aprofundir amb el tema de la permacultura, així que ens vam apuntar per fer 2 setmanes. Els plans es van girar i la primera setmana vaig tenir que fer de wwoofer per a una família amb dos nens, 5 i 7 anys. El que va ser peculiar és que aquesta familia feia escola a casa. Així que va ser una oportunitat de conèixer una mare que estar intentant "montar-s'ho" a la seva manera, una lluitadora. He tingut oportunitat per observar, analitzar i assessorar a diferents nivells, no només educatiu sinó també familiar. M'hi he sentit molt bé i crec que he pogut aportar un granet d'arena a la millora de la convivència familiar, i a més, he tornat a aprendre molt sobre mi.
´A part de la feina que he estat fent, són moltes les oportunitats que tinc d'exploració a diferents nivells. He pogut assisstir a classes de Zumba, meditació conjunta, tarot indi-americà, tarot de l'angel sant Miquel, un taller molt especial de ball amb música africana (4 músics tocant per a tu i 16 personas més, on el que has de fer és deixar-te anar) i he pogut parlar amb una persona molt especial, que parla un idioma d'una altra galaxia, sí sí, no és una forma de parlar, la primera vegada que me va posar la mà a sobre del pit, em vaig fer "caqueta", no recordo sentir mai tanta energia de cop, vaig sentir tanta presió al pit que em vaig assustar, em vaig quedar sense saliva dels nervis. Després em va parlar amb la seva llengüa, que com ja he dit ve d'una altra galaxia i ni ella sap com la sap, ens va explicar la seva història i semblava que tot allò que deia venia del cor. Em va dir coses que me van fer reflexionar i també que portava molta llum a dintre, però no una llum d'estrella o d'un planeta sinó la llum del sol, i la força de la mare terra, que la meva llum venia d'aquest planeta, menos mal que tan desubicada no hi estic!!perquè ara només falta que vos digui que no basta amb anar-me'n al lloc més lluny d'Espanya sinó que he d'anar-me'n a un altre planeta, així que papá, mamá, ja podeu estar ben contents!

També m'agradaria deixar escrit el nom de la Ngairi, una amiga-germana, que segur me la trobaré una altra vegada a la vida, d'aquestes persones que connectes ràpidament i que tot és fàcil, que parles la mateixa llengüa, la del cor, com amb molt de vosaltres, aiii, que bé quan et pots comunicar així, sense mal entesos, sense tenir que demostrar rès ni explicar-te dos hores per fer-te entendre... la darrera nit no vaig poder tenir millor final d'estada, l'Arylin, Ngairi i jo, ens vam passar la nit juntes, rient parlant, jugant.




Preparada per la nova etapa!!


Besitos!